Template Terbaik Blogger

on 2 Aug 2011

Aku bukan nak discuss pasal template terbaik, tapi nak minta pendapat kawan-kawan ni, sebab nak tukar template. Aku suka template yang simple dan elegent tapi free [ hahaha ]. Macam Template aku sekarang ni ok dah kot sebab aku dah edit macam-macam, letak ads pun tersusun je. Cuma agak kurang seronok pada aku sebab ruangan post entri dan lain-lain tu tak maximum di manfaatkan, dan kalo nak edit pon banyak kerjanya [ mana nak samakan saiz header lagi etc ]. So punya lah searching, aku jumpa satu template agak menarik dan memang simple bin sempoi. Berjaya menawan hatiku :-


Aku rasa template ni best sebab dia free dan :-
  1. Penekanan jenis warna yang tak banyak dan simple. Warna putih | Border biru muda | Lain warna Grey.
  2. Layout dia best.
  3. Function new post akan slide slow-slow kat atas tu sekali ngan gambar pada ruangan Home. Selebihnya kat bawah beberapa entri terbaru kita.
  4. Kat Bawah sekali ada ruangan Profile dan apa-apa kita nak letak. 
  5. Paling penting dia gunakan semua ruang yang ada. 
Tu je kot. Takde la menarik sangat. Tapi Best la kan bila tgk kat home kita tersusun je sume kan. Pastu Nampak simple, sejuk mata memandang rolling on the floor. Kalo aku tukar pon rasanya terakhir la kot tukar template [pertama kali tukar].

Boleh tengok template tu kat link [estylebloggertemplate] ni

Apa pendapat korang? macam tak cukup lebar ni, dah macam lorong haji taib dah worried.
Ranking: 5

{ 1 comment... read them below or add one }

Unknown said...

sangat cantik saya dah apply dah tengah cuba edt coding... boleh bagi panduan kah,,, saya guna blogspot...


27 May 2012 at 13:57

Post a Comment