Cara Melakukan Seks

on 31 Jul 2011

Cara melakukan seks pula. Sebenarnya bukan aku aku nak ajar cara melakukan seks, tapi aku saja nak menyentuh tajuk ini untuk di ketengahkan memandangkan ini adalah tajuk yang hot. adehhh apakah jadahnya ni. Sama ada korang percaya atau pun tidak, cara melakukan seks adalah perkara yang sangat di cari-cari pengguna internet sekarang.

1. Cara Melakukan seks adalah antara Cara paling mendapat carian dalam engine carian google berbanding banyak lagi cara yang boleh di tuntut.

 

Sepertimana korang tengok kat atas, cara buat seks adalah antara perkara yang paling mendapat carian paling tinggi kat engine carian dari pelbagai jenis cara yang orang nak tahu laughing. Global dan local kedua-duanya tertinggi. Aku pun terkejut juga lepas aku dok kaji-kaji apakah benda paling di cari di search engine, ini yang aku dapat. Terkesima tergelak-gelak aku tengok result ni. 

Selain itu tidak kurangnya mencari cara membesarkan ko*e . haha apakah kecik? aduh ! nampaknya skang ni pengguna internet lebih cenderung nak belajar dan mencari perkara-perkara macam tu skang. Baiklah, aku bukan nak share entri yang merapu [ ada natijah aku nak sampaikan ]. Sebab rasa tercuit aku hilang selepas aku tengok keyword-keyword susulan lain nya yang mendapat carian dalam bahasa melayu ni. Mari kita tengok :-

2. Seterusnya aku jumpa cara pecahkan dara pula. Aku tak pasti la kebanyakkan individu yang membuat searching topik ini berusia lingkungan berapa dan ber statuskan dah nak khawin atau belum.


3. Cara gugurkan janin


Memula sekali cara Melakukan seks lebih di cari berbanding ilmu lainnya banyak terkandung dalam internet ni. Kemudian Cara besarkan tu pecahkan dara ni. Penyudah-nya ada juga yang membuat searching cara membuang janin. 

Dari kesemua itu akan timbul lah kes-kes pembuangan janin seperti di bawah ni :-

[ Jika ada terlintas nak bersoronok dengan cara tak betul itu, baik tengok video ini dulu ]


Tenggelam sifat kasih dan perkemanusiaan manusia sekarang ni sebab nafsu dan maruah kan? 
Muhasaba diri.

Segala yang baik itu dari tuhan, dan yang buruk itu dari kita sendiri.
Ranking: 5

{ 2 comment... read them below or add one }

jaerul said...

salah satu teknik seo ker bro,.? haha semak seo score blog/website


28 June 2012 at 10:58
JobSeekers said...

Berapa dah jumlah post ni diskodeng oleh pelawat?ngeh3


8 September 2012 at 01:30

Post a Comment