Tukar Link

on 14 Aug 2011

Tukar link dofollow !! Pada ruangan entri ini, setiap anchor link adalah dofollow. Boleh check dengan rujuk [Cara Check Blog Dofollow] ni selain itu ianya boleh check pagerank. Untuk pengetahuan blog ini berstatus pagerank 4. Manakala untuk single entri "Tukar Link" ini pula memegang status pagerank 3 di google. Sekiranya tidak percaya cuba masukkan URL entri ini dari link [ google pagerank checker ] ini.

 
  • Pertukaran link tidak menjanjikan referral trafik. 
  • Sekiranya hendak batalkan tukar link dan mahu delete sila maklumkan. Saya tidak berkecil hati. 

Syarat Tukar Link

  1. Pasang link aku dengan anchor text ' Belajar Seo Blogspot' - Link yang di link dengan http://www.forblogger.net pada sidebar atau entri khas bloglist.
    Contoh Texlink : Belajar Seo Blogspot
  2. Anda pasang link di single post, saya akan berbuat yang sama. RSS sidebar pun saya akan berbuat perkara sama. Demikian juga link biasa pada sidebar.
  3. Saya selalu terkena. Orang ajak tukar link, tapi sebulan macam tu tengok link kita dah di padam (terutamanya RSS sidebar) please inform ye jika nak batalkan. Saya tidak akan berkecil hati. Tapi bila padam tanpa memaklumkan pembatalan korang tidak amanah dan rasa keji pula sebab korang yang ajak tukar link, tapi seperti merancang hendak padam link tanpa memaklumkan.

  • Tidak kisah pasang di celah mana pun blog. Janji blog yang sama tukar link.
  • Pastu komen kat bawah ye. Nanti saya pasang siap dengan diskripsi. Jika nak anchor text backlink tertentu bagitau k

Blog Tukar Link Dofollow dan Nofollow

A

A Bloging Blog Directory - Welcome to A Blogin' Web Directory of Blogs.


Aku punyer lah! © | Blog Rasmi ZouL - aku punyer lah! © - Aku Punyer Lah! adalah salah satu blog personal yang ditulis oleh aku.


B
Blackrosehunter.com - blog persendirian yang berkongsi info kesihatan, tips seo, isu semasa dan pelbagai maklumat berguna untuk masyarakat. Blackrosehunter !!

BlogerDin.blogspot.com - Sebuah blog yang banyak sharing ilmu, tutorial, tips dan panduan  Blogging, SEO, ubah suai blog. 

C
D

E
Edisikini - Rentak Informasi Terkini.


Ekosusilo.comeko susilo web blog ™ !! Personal blog yang mencoba bicara seputar dunia blogging, belajar bisnis, affiliasi, google adsense dan pengalaman pribadi.

Elcons Ogkarir  - Google blog inside. video indonesia, tips download dan lowongan untuk ini dan yang itu, gratis lowongan kerja , hot news ebook , update live pics on facebook


F
faizalfredley.com -
Bukan blog gadis seksi. Blog ini peribadi tapi terlalu mesra SEO. Tidak keterlaluan kalau aku cakap, menu pautan utama dia adalah google. Sebab entri-entri dia kebanyakan ada di SERP. Apakah rahsianya? Kita terjah!

G

Hobby Exchange the exchange of links with friends who have an General hobby, hobby doesn't have Risk, or Popular hobby which we often look everyday.

Hostipedia.com - Blog seorang anak jati Malaysia yang awesome.  Apa yang ada kat Blog MaxMonic ni lebih kepada Promosi Web Hosting, Domain dari Malaysia sendiri. Selain itu banyak toturial Make Money Online, Blogging Wordpress, Web Servis dan Tutorial. Cuba Usha servis-servis itu. Web Hosting Promotion adalah Anchor link pilihan.

I
ikhwanshah.com
- Just another UNextraordinary boy from Malaysia. Infomasi, sukan, hiburan, pertandingan, personal, lawak, gadget, panduan, tips

J

jalanyangberliku.blogspot.com - Jalan Yang Berliku !!


K
kuntumkenyalang.com - Blog yang Elegent | Ekpressif | Malarsegar.


L

Leiyarnaelalala.blogspot.com - Sebuah blog peribadi Cik Liayana. Seorang anak gadis kelahiran Jitra Kedah yang lebih senang berkongsikan pelbagai jenis entri, tidak kira lah semasa, peribadi, friendship dan lain-lain. Cuba ke blog ini hulurkan silaturahim. Lagi ramai kawan lagi elok. Its Lieyana Life Style !

LinkTea.blogspot.com - Link Tea adalah anchor text link pilihan blog dofollow ini.

M
N

O
P
Puanbee.com -
Blog yang sarat dengan informasi berita terkini, riview filem, ilmiah, kekeluargaan, blog tutorial, info sihat, dan macam-macam lagi dari Puan Bee. More better pergi sana menjengah isi kandungan. entri.


Q
R





Rajanyatutorial.blogspot.com - Rajanya Tutorial !! Tutorial blogging-tutorial praktis bagi pemula blogger

S
T

Terpopuler.net - Kumpulan Berita dan Informasi Terpopuler. Dapatkan Berita dan Informasi serta Tips terpopuler hanya di Terpopuler.net. Anchor text pilihan RCTI Online.

Top5anything.blogspot.com - Top 5 Anything semestinya tentang top 5 disamping blog terkenal dan iklan percuma.

U
Ulanweblog.com
 - Blog yang tiap harinya sarat dengan berita-berita terbaru, hot, menarik, pelik dan pelbagai emosi. Bila masuk ke blog ini, pasti aku membaca 2-3 entri sebab cerita-cerita yang sangat menarik. Pastinya tiap hari menarik. Cuba ke sana.


V 
Vansaka.blogspot.com - Blog tentang hutan, kayu, teknologi, dan informasi. Tulisan yang terdapat didalam blog ini kiranya dapat menambah pengetahuan terhadap apa yang dibutuhkan mengenai informasi, teknologi kayu dan kehutanan yang ada saat ini. (language used in this blog are Indonesian)

W
Wanwidget.com - Wan Web Blog blog peribadi dari blogger bernama juan yang terkadangnya akan membuat review widget dan apa jua di blognya.

Wrizuan.net - Sekadar bermonolog


X
Y

YastroOnline - Blog member aku yang sporting. Sebuah blog dofollow commentLUV yang di anugerahkan google pagerank 3. Alang-alang anda di sarankan tukar link dofollow dengan beliau juga. Sebab beliau pun jenis tidak berkira dan sentiasa menanti. Semangat friendship dia bagus. Klik link dia.
 

Z

Bloggers.com

Last update 03.02.2012 (pasti buat tapi tak tentu bila, harap sabar dan trust me) , nampaknya ramai juga yang tidak amanah yeah. Tiba-tiba tiada link exchange entry dan link tiada di sidebar. Percayalah tukar link itu bagus, dan jika khianat memang sampai bila-bila tidak akan kemana. Terima kasih dan tahniah pada rakan yang masih amanah dalam tukar link.
Ranking: 5

{ 7 comment... read them below or add one }

Unknown said...

Salam bro,

Anchor text "Belajar Seo Blogspot" dah dimasukkan. Boleh check site saya.

URL : http://the-cheapest-traffic.com/topsite/
Anchor Text : Cheapest Traffic

TQ..waiting..


14 February 2012 at 19:23
Kamikongsi said...

kalau aku masukkan dalam bloglist boleh dikira ke? Dah lame masuk list sebab senang nak follow tips SEO kat sini.


16 February 2012 at 04:04
Unknown said...

bro..masih boleh ke ni? saya dah letak anchor text bro!


16 February 2012 at 14:26
DIOGO said...

PARABENS PELO BLOG. TA COMPLETO E MUITO BOM. ABRACOS DO BRASIL http://novajerusalemdecristo.blogspot.com.br/


24 May 2012 at 10:22
Wawa Eifa said...

Salam. . sy dh letak link blog ni kat sidebar blog sy. . harap nnti bro letakkan link blog sy kat blog bro. . hehe

Title : All About Betta's
Url : http://betta24hours.blogspot.com

thank bro


8 June 2012 at 07:17
Nafa Estrada said...

saya sebagai blogger kagum dengan blog ini.....
link anda sudah terpasang di blog saya....
Bisa cek langsung di http://nafa-estrada.blogspot.com
trims.....


21 December 2012 at 23:25
Bee Inspired said...

blog ini ada sitepartnerx apa tidak??
klo ada sya mau cba msukkan d sitepartner


4 March 2013 at 00:31

Post a Comment