Designer Header Malaysia

on 24 Oct 2011

Designer header Malaysia (blog). Saja je nak promote kat blogger lain yang mana tahu perlukan designer untuk header kat malaysia ni bagi blog masing-masing. Disini aku bagi beberapa contact blog mereka yang boleh buat dengan cantik. Sebenarnya banyak lagi, cuma yang ini yang aku pernah try.

Designer Header Malaysia (Blog)

1. imas.my


Designer Header Blog bu imas.my







Blog dan Contact : imas.my

Skop : Designer blog dan header.

Diskripsi : Pakar design art word header, gambar dan blog.


2. Emila Yusof


Header Designer Malaysia







Blog dan Contact : emilayusof.com

Skop : Designer, ilustration,artistic.

Diskripsi : Pelukis, designer, dan banyak lagi.

2. Fahmi Mahat


Blog dan Contact : fahmimahat

Skop : Designer, blogger.

Diskripsi : Header Flash.

Tempah header
Tempah lah design header dari designer malaysia ini. Click je link blog mereka untuk hubungi, harga not sure tapi mengikut kewarasan apa yang di hasilkan. Aku sendiri suka tempah dengan mereka, dan banyak juga lah header aku simpan (pakai mengikut keseuaian design theme). Anyway banyak lagi designer yang aku tak kenal kot, tapi ini pun antara yang mempunyai seni dan servis yang bagus.
Ranking: 5

{ 0 comment... read them below or add one }

Post a Comment