Terma dan Syarat

on 13 Jul 2011


Sekiranya anda hendak copy dan paste artikel-artikel disini, saya alukan anda copy tanpa kebenaran. Tapi mohon berikan link credit sumber ( Tidak kisah link font sebesar semut sekalipun ). Untuk pengetahuan, setiap artikel saya adalah hasil buah fikiran dan usaha menaip sendiri beberapa jam / artikel. Melainkan ianya saya maklumkan sumber, biasanya walaupun artikel itu dari google webmaster sekali pun, saya tetap akan beritahu.

Demikian juga template yang saya keluarkan, saya  alu-alukan anda gunakan di blog. Tapi tolong jangan edit  credit designer pada button yang kecil itu. Kebanyakan template yang di keluarkan, saya memakan masa yang sangat panjang dan penat berhadapan dengan coding eror dan susun atur juga memberikan kelainan function tertentu. Lagi pun ianya percuma untuk anda.

Jadi lah Blogger yang berhemah dan jujur. Ini melambangkan peribadi dan karier anda juga nanti. Ambil tanpa kebenaran still okay. Tapi ambil tanpa menhargai dan credit, saya yang akan berikan credit di bawah.

List blogger tidak menghargai designer ( credit )

  1. ?
  2. ?


List blogger copy paste tanpa terima kasih ( credit )

  1. Sila berkerjasama memaklumkan dalam usaha membanteras kerjaya tidak bermoral ini.
Ranking: 5

{ 0 comment... read them below or add one }

Post a Comment