Aku seorang blogger

on 14 Jul 2011

Aku Seorang Blogger
Bismillahirrahmanirrahim,

Memula sekali aku ucapkan thanks pada ngko orang blogger dan pelawat lain kerana sudi ke sini. Jika korang seorang yang peka, x kan tak perasan side bar dan widget lain pon belum ada lagi di blog ni haha. Semasa aku sedang menulis entri ini, memang takde apa isi pon melain kan url blog. betul-betul dara lagi hehe.

Aku Seorang Blogger Content

So ini bukan blog aku yang pertama sebagai seorang blogger, dan aku harap juga ini bukan yang terakhir. Sebenarnya akaun blogger aku 1 lagi tu telah pon menunjukkan simptom penyakit susah nak sembuh dengan sempurna. so sebagai sebagai inisiatif ini lah hasil nya. 

Walaupun blog ni baru sejam dua, suka cita aku maklum kan dan kongsikan pada blogger lain di luar. Mari turut serta menyahut cabaran contest SEO. Jangan lah jadi seorang yang tidak mahu mencuba, Try je. Kemon bebeh aku ngan blog ni pon selamba je.

Aku ingat kira ok juga lah kan sebagai mukadimah blog ni, aku terus join kontest ngan otai-otai lain tu. Apa pun bukan menang yang di harapkan. Dengan ini aku boleh melatih diri menjadi seorang blogger bersedia dengan sebarang kemungkinan, cabaran dan boleh berdikari. So anda seorang blogger yang berani menyahut cabaran unutk diri sendiri atau x?

Ok la akhir kata dari aku, jadilah seorang blogger yang cintakan kemajuan dan cabaran demi memperkasakan diri sendiri. Kalo korang menang, jangan makan seorang diri. Kongsi sket ngan aku sekali.

Wassalam, dari aku seorang blogger.
Ranking: 5

{ 0 comment... read them below or add one }

Post a Comment