Aku Anak Malaysia Merdeka

on 14 Jul 2011

Aku Anak Malaysia Merdeka ni kontest seo yang di anjurkan baru-baru ni. Slogan Aku Anak Malaysia Merdeka adalah keyword yang di pertandiangkan.



Mudah je aku dan anak lain jerit laungkan "Aku Anak Malaysia Merdeka" sejak Malaysia Merdeka pada tarikh keramat 31 Ogos 1957. Dengan itu aku boleh merasakan hari kemerdekaan malaysia pada setiap tarikh keramat tu. Namun di sebalik itu terdapat banyak kisah suka duka di sebaliknya. 

Kat sini aku nak tag semua yang baca entri ni menjemput turut serta kontest blogger Malaysia ini. (pastinya aku akan bagi tahu lebih dari 5 orang). Aku rasa bagus juga kontest ni untuk anak-anak, ibu2, bapa2 sekalian memandangkan Malaysia Hari Raya serentak dengan Hari Merdeka. 

Keterangan Penyertaan


  • Tarikh tutup penyertaan kontest ni pada 16 september 2011.
  • Blogger yang mempunyai blog menggunakan bahasa kebangsaan Malaysia.
  • Penganjur berhak pinda mana-mana fasa content bila-bila masa tanpa memaklumkan pada peserta.
  • Terbuka untuk blogger anak Malaysia sahaja (warganegara).
  • Wajib letak barner jalur gemilang seperti diatas dalam entri kontest tu nanti.
  • Wajib ada akaun bank. 
  • Penganjur minta rekomen 5 orang blogger dari post entri penyertaan tu dan pastikan mereka tahu.
  • Kalo ikutkan penganjur mintak buat tajuk entri tu sebagai Aku Anak Malaysia Merdeka

Slogan Aku Anak Malaysia Merdeka akan di search melalui Google. Entri peserta yang mendapat SERP paling baik adalah di kira sebagai pemenang. Aku kurang jelas sedikit sebab tiada di nyatakan Google.com atau Google.com.my dan Pada pukul berapa pemeriksaan ranking SERP akan di lakukan. Sebaiknya di maklumkan kot agar peserta turut sama boleh tengok. Sebab kadang-kadang berada di SERP Google.com, tidak semestinya akan berada di SERP Google.com.my. Dan kedudukan SERP boleh bertukar dalam saat-saat tertentu.

Klik link [Aku Anak Malaysia Merdeka] ni untuk keterangan yang lebih jelas dan lanjut tentang syarat, hadiah dan pengadilan. Selepas buat entri tu korang kena tinggalkan komen pada blog penganjur untuk maklumkan penyertaan. 
Ranking: 5

{ 0 comment... read them below or add one }

Post a Comment