Masalah CommentLuv Tidak Berfungsi

on 4 Aug 2011

CommentLuv Tidak Berfungsi - Blogger, ada tak yang boleh tolong? Setelah aku buat searching ramai juga blogger-blogger yang kena dengan masalah ni. Termasuklah blog popular denaihati.com beberapa ketika yang lepas.

Aku pun turut sama jadi bingung. Sebab salah satu plugin paling berharga ada pada intensedebate comment platform yang blogger boleh guna ni dah bermasalah.

Kesian dengan commentator sad. Dari banyak-banyak searching yang aku buat, ramai yang membahas sebab site feed eror. Dan masalah mereka adalah blog mereka tidak appear langsung url recent post pada cemment form. Tapi berbeza dengan aku ni, Recent post entry korang appear, cuma tidak clickable.

Walalalawei! Ada tak sesiapa boleh hulurkan solution? Aku hargai sangat happy.

Kepada commentator dan kawan-kawan. Jika sebelum ini korang komen, ada terdapat dua backlink untuk korang iaitu:-

  1. Di sebalik nama korang pada comment form 
  2. Dan Recent Post blog korang yang appear pada comment form bila korang isi url blog korang kat kotak comment form.
Apa pun buat masa ni, korang masih boleh komen seperti biasa dan letak backlink di sebalik nama. Sama seperti comment platform biasa lainnya.

Semoga cepat selesai. Thanks

Related : CommentLuv bermasalah, CommentLuv rosak, Kelebihan komen Luv
Ranking: 5

{ 0 comment... read them below or add one }

Post a Comment