Tukar Template

on 3 Aug 2011

Gambar Hiasan
Penat giler tukar template niwhew! ! Pada yang perasan tau lah kan. Akhirnya aku tukar juga template lama aku tu sebab faktor ruang dia tak maksimum di gunakan. Takpe lah mungkin ni pertama dan terakhir aku tukar template sebab aku bukan suka sangat sebenarnya tukar-tukar template ni.

Belum sebulan lagi blog wujud ni dah tukar template kan big grin. Apapun aku cuba lah set up baik-baik template ni supaya mesra pengguna, mesra google dan mesra line internet. Mungkin ada sedikit berat template ni berbanding template asal. Tak sempat nak adjust.

Banyak juga aku kena buat nanti. Antaranya meta-meta tag banyak yang x dapat. Nanti aku import balik dari koding-koding lama yang dah restore. Sorry pada kawan, maaf pada semua ye semalam langsung takde update blog dan menegur sapa entri-entri korang. Sebab buat mende alah ni lah. Mana nak keluar cari juadah berbuka lagi.

Anyway dah nak hampir siap walaupun ada sedikit masalah lagi tak settle. CommentLuv tu anatara masalah besar. Ntah apesal link recent post korang kat komen tu appear tapi tak clickable sad.

Anyway saja nak bagi tau, blog aku ni set up pada dofollow dah k [rajin-rajin lah komen tinggalkan backlink di sebalik nama]. Walaupun PR tak tinggi, aku cuba je merangkak biar lah satu hari nanti kita berdiri sama tinggi, duduk sama rendah. Eh boleh ke? insyaallah berkat semangat usaha dan korang sebagai rakan-rakan yang saling melengkapi sesama kita ni.

Kat pale otak aku sekarang ni, ingat nak letakkan widget yang penting je kat sini. Antaranya nak letak bloglist kawan-kawan sebagai rujukan aku bila nak mula melangkah ke entri-entri korang. So sape nak tukar link blog pada sidebar masing-masing gtau ye. Aku nak letak bloglist.

Komen dan idea sket ngan template ni raised eyebrow.

Salam Ukhwah, salam ramadhan, salam silaturahim.
Ranking: 5

{ 0 comment... read them below or add one }

Post a Comment