Thanks Contest Seo

on 20 Sept 2011

contest seo blogger

Contest seo yang mempertaruhkan keyword Aku Anak Malaysia Merdeka di google.com.my beberapa hari lepas dah tamat. Lebih kurang 50 penyertaan blogger dan blog yang otai dan aku hormati.

Dalam 50+ tu terselit juga blog picisan aku forBlogger ni dan blog bini aku dari cari-nur.blogspot.com. Syukur lah forBlogger dan blog bini aku cari-nur.blogspot.com bernasib baik. Mungkin rezeki agak nya menang 2-2 blog kali ini di podium. Lebih tidak di sangka blog bini aku yang tidak pernah main seo sebelum ini boleh jadi top 3 sekali gus memintas blog forBlogger. Tahniah kepada dia dengan entri seringkas itu (masa dia tengah draft entri mmg nak gerak balik kampung beraya).

Blog aku pula memang buat hal tersendiri sebab aku tukar domain lepas join contest tu, masa tu memang hilang dari senarai SERP jauh giler sebab domain lama dah tukar pada baru dalam SERP google (Semua entri jatuh dari SERP). Tak sangka boleh juga kejar balik walaupun tidak sama seperti awalnya.

Tahniah pada kawan blogger lain yang turut serta ye, kita enjoy je dalam contest-contest macam ni, insyaallah pasti ada je sesuatu yang baru kita akan dapat.

Pemenang Contest Seo

1. Denahati.com PR4denaihati.com/aku-anak-malaysia-merdeka 
  • RM50 + free 3000 b/walking + bloglist.
2. cari-nur.blogspot.com PR1 - cari-nur.blogspot.com/2011/08/aku-anak-malaysia-merdeka.html
  • RM30 + free 3000 b/walking + bloglist.
3. forblogger.net PR0 www.forblogger.net/2011/08/aku-anak-malaysia-merdeka.html
  • RM20 + free 3000 b/walking + bloglist.



Top 4-10 google — saguhati

4. belog.syazwansarawak.com PR1

5. ladymariah.wordpress.com PR3

6. syaisya.com PR2

7. anakdunia.com PR1

8. akmalhilmi.com PR2

9. linazlina.com PR2

10. trioseposen.com PR2

Tahniah pada semua rakan blogger memeriahkan SERP google.com.my sempena kemerdekaan ini. Semoga semua enjoy hendaknya. Terima kasih juga buat dezamancottage.com sebagai penganjur contest then mendorong aku belajar seo blogger. Balik juga modal domain forblogger.net yang aku beli berapa hari lepas big grin.
Ranking: 5

{ 0 comment... read them below or add one }

Post a Comment