Template Seo Blogger

on 19 Sept 2011

Template seo blogger yang aku beri nama tu dah siap. Memang susah di gambarkan penat lelah dan kesungguhan aku buat ianya hinggakan aku macam taknak buat benda lain selagi template seo blogger ini tidak siap sedia untuk di nadikan pada blogspot.

Template ini telah mesra seo , user friendly, dan mudah di kendalikan oleh blogger. Mungkin juga template yang elegent dan clean untuk blogspot.

Pada awalnya template memang simple dan telah aku ubah tampilan komen. Kemudian aku cuba ubah suai keseluruhan tampilannya agar lebih kemas dan nampak ok. Sebagai demo, boleh lihat template yang aku gunakan sekarang. Jika nak lihat demo komen, sila lihat pada pautan demo di bawah.

Jujur aku cakap, rasanya template seo blogger yang baru aku olah dan gunakan sekarang ni lebih selesa aku gunakan berbanding template-template sebelum ini.
template seo blogger
DEMO AND DOWNLOAD

Entry ini telah di update dan template telah di updrade lagi untuk seo on pagenya. Sila klik link di atas, sekian template seo blogger
Ranking: 5

{ 0 comment... read them below or add one }

Post a Comment