Add On SEO Untuk Chrome

on 29 Oct 2011

Add on untuk google chrome bukan modzilla. Modzilla memang terkenal dengan add on seo yang best. Namun Sebenarnya pihak pencipta add on tu ada juga buat add on SEO untuk browser google chrome. Ye lah modzilla best tapi sangat lambat untuk dapat capaian full view sesebuah blog, apatah lagi blog tu memang berat. So di sini aku berikan kan tempat install add on tersebut dan buat beberapa review yang aku dah try dan suka.

Add On Seo Untuk Blogger


Review by
1000 Add On Seo Untuk Google Chrome


Download Browser Google Chrome

Link download broser : Google Chrome
Link install add on SEO : Chrome Web Store

SeoQuake add on SEO best di install untuk google chrome

SeoQuake
  • Tool bar yang lengkap dengan pagerank scan, backlink, alexa rank search engine index, yahoo backlink spy, usia domain, SEMRush Rank, keyword density, internal spy.
  • Scan nofollow dan dofollow link. Selalu webmaster guna untuk jalan-jalan blogwalking untuk cari blog komen dofollow. Sekilas pandang dah tau komen tu atau nofollow.
  • Banyak lagi fungsi SeoQuake

1000 add on SEO untuk google chrome install mudah dan free

Aku tak pasti berapa banyak. 1000 itu cuma andaian sahaja haha. Boleh check sendiri add on SEO yang di cari-cari dengan pelbagai function Caranya mudah je pastikan pakai browser google chrome (boleh download dari link di atas). Kemudian klik link google web store tu. Search je keyword add on yang berkaiatan ( contoh : SEO, Backlink).

Semoga add on dan plug in SEO untuk browser ini sedikit membantu blogger fix masalah teknikal atau spy someting (terutamanya pengguna tegar google chrome).
Ranking: 5

{ 0 comment... read them below or add one }

Post a Comment