Blog Berita

on 3 Feb 2012

Blog berita Malaysia !! (haha). Sebenarnya aku bercadang untuk meluaskan lagi category blog ini kepada berita. Mungkin agak bercampur aduk dengan category tech sebelum ini. Tapi selepas bertanya pendapat rakan-rakan lain di fan page, nampaknya tidak salah dan ada ramai blogger yang berbuat demikian.

Blog berita - Malaysia 2012

Walau bagaimana pun blog ini still lagi akan share Panduan Belajar Teknik SEO dari masa ke semasa mengikut buzz tips baru dan menyampaikan algotitma google yang terkini. Sebab itu masih dalam category tersendiri dan utama di blog ini.


Bukan taknak buat blog lain yang memang fokus niche berita je, tapi aku yakin aku tidak perlu tambah lagi koleksi blog melayu aku, sebab memang bukan dalam kemampuan aku nak manage begitu banyak blog dengan konsisten dalam satu masa. So biarlah aku jadikan blog ni untuk kongsikan apa jua yang aku rasa menarik dari sudut tips, blogging dan isu semasa. Dengan automatiknya blog ini akan jadi blog ada category berita.
Ranking: 5

{ 0 comment... read them below or add one }

Post a Comment